Facebook er i krise, og de sociale medier forandrer sig. Hvor stiller det brugerne, og hvordan færdes kiropraktorer på de nye medier?

Vi har rettet spottet på sociale medier i KIROPRAKTOREN.


Læs hele bladet digitalt
- eller dyk ned i udvalgte artikler

KIROPRAKTOREN nr. 3 september 2018
Indhold
Side 2: Kort Nyt
Side 3: Formandens leder: Vi skal stå fast uden at stå stille
Side 4: Spot: Facebook i krise
Side 6: Spot: Spild af tid?
Side 10: Spot: Kiropraktor på sociale medier
Side 16: Nyt om Viden: Omtaler af Silkeborgs sammenhængsprojekt, rygning, der skader muskler og kombineret behandling bedre end lægebehandling alene.
Side 18: Spot: Citatet 'Før sociale medier kom til, var der sikkert flere, som aldrig blev konfronteret med verdenssyn, der udfordrede deres egne'
Side 18: Ny forskning på NIKKB.dk 
Side 19: Perspektivet 'Sociale medier har betydning for den psykiske sundhed blandt unge'
Side 20: Faglig Kongres 2018
Side 26: Hvad betyder skoletasken for dit barns ryg?
Side 28: Ph.d.: Mange børn har tilbagevendende smerter i ben og fødder
Side 32: KiroFakta 2018: Stabilitet i branchen
Side 34: Kandidatspeciale: Ved lægerne i dit område, hvem du er?
Side 38: Stenosepatienter kan forbedre gangdistance med træning og manuel behandling
Side 39: DKF Info Opsamlingsheat
Side 41: Alvorlig debat i god stemning 
Side 42: ECU Convention 2018: Ny formand, hæder og viden
Side 44: Kvalitetsakkreditering
Side 46: Kiropraktorernes Videncenter: Opdateret NKR, GLA:D Ryg godt i gang, Hvordan går det, CARL?, 1. januar deadline for ansøgninger til ECCRE
Side 48: #biomekker
Side 49: Den selskabelige side: Vi udarbejder kliniske vejledninger for lænd, hovedpine, brystryg, nakke og skulder
Side 50: Nyt fra din kreds

Næste nummer udkommer 15. december 2018.

Annoncer indrykkes hos DG Media

Læs om priser, deadlines og indrykningsvilkår her eller kontakt en af DG Medias medarbejdere:

Malene Laursen (account manager)
(+45) 33 70 76 79
(+45) 23 63 23 74
malene.l@dgmedia.dk

Tina Sperling (account manager)
(+45) 33 70 76 80
(+45) 21 78 55 06
tina.s@dgmedia.dk

Henriette Husted (senior coordinator)
(+45) 33 70 76 41
henriette.h@dgmedia.dk



Udgivelsesplan 2018

Nr. 1: Udkommer 23. marts. Annoncedeadline 26. februar.
Nr. 2: Udkommer 8. juni. Annoncedeadline 8. maj.
Nr. 3: OBS: Forventes fremrykket! Udkommer 14.september. Annoncedeadline 20. august
Nr. 4: Udkommer 14. december. Annoncedeadline 19. nov. 


Ideer og tekstbidrag

Har du en god ide eller en artikel, du gerne vil skrive, så skriv eller ring til redaktøren og hør nærmere. Vær opmærksom på, at deadline for artikler ligger tidligere end annoncedeadline og aftales individuelt.

Ingen artikler kan godkendes på forhånd, og redaktionen udsteder ingen forhåndsgarantier for offentliggørelse af artikler.

Redaktør Tanja Skov Carlsen:  tsc@danskkiropraktorforening.dk

Hvad er KIROPRAKTOREN? 

Dansk Kiropraktor Forenings tidsskrift, KIROPRAKTOREN, udkommer 4 gange årligt. Bladet sendes til medlemmer af DKF, til alle kiropraktorklinikker samt til samarbejdspartnere og politiske interessenter. Oplaget er på 2500.


Redaktion

Ansvarshavende redaktør er Dansk Kiropraktor Forenings formand Lone Kousgaard Jørgensen. Redaktør er kommunikationskonsulent Tanja Skov Carlsen.

 
Opdateret juni 2018