Information til patienter

KIROPRAKTORGUIDE
www.kiropraktorguide.dk er der information om de problemer, som en kiropraktor kan hjælpe med, ligesom der er mulighed for at tilmelde sig et nyhedsbrev. På www.facebook.com/kiropraktorguide kan alle følge med i kiropraktorernes verden.

PROLAPSPAKKEFOLDER
Under www.danskkiropraktorforening.dk/prolaps finder du en folder til patienter om prolapspakkeforløbet. Folderen er lavet af DKF og Danske regioner.

HOS KIROPRAKTOREN
En folder fra Kiropraktorguide, der kort beskriver, hvad patienten kan forvente hos kiropraktoren. Tanken er, at den kan bruges som supplement til den information kiropraktoren giver om klinikken og patientens problem.

ARTIKEL
Brug for en mere "langhåret" information om, hvad kiropraktik er, så se i denne artikel fra KIROPRAKTOREN nr. 4 2013

RYGFESSOR-EVENT
Er der byfest i jeres by, så kan I overveje at afholde den udfordrende læringsevent 'Ryfessor' - læs mere her.

Information til læger

OPLÆG OM KIROPRAKTORER OG KIROPRAKTIK
DKF's info-slideshow målrettet praktiserende læger udarbejdet i samarbejde med Nordisk Institut for Kiropraktik og Klinisk Biomekanik. Tanken er, at de kan bruges af kiropraktorer til oplæg eller dialog med læger, fx lokale 12-mandsforeninger. Men det kan også bruges i oplæg til andre læger, sundhedsuddannede eller andre inden for sundhedsverdenen.

Download det her (PowerPoint-præsentation 7MB)

LÆGE-KIROPRAKTORKOMMUNIKATION

På siderne under www.danskkiropraktorforening.dk/kommunikation
her finder links til foldere og andre information, der kan fortælle praktiserende læger og almen praksis om muligheder for at kommunikere med kiropraktorer.

PROLAPSPAKKEN
www.danskkiropraktorforening.dk/prolapspakken finder du information om prolapspakkeforløbet, herunder målrettet information til almen praksis om pakkeforløbet

Oprettet juni 2016